miercuri, 26 ianuarie 2011

Ceva ce mi-a plăcut

    Sighişoara mi-a plăcut întru-totul. Nu există ceva care să nu mă fi binedispus sau care să îmi lase vreun gust amar. Este locul în care mă simt bine, de altfel, ne simţim bine, aşa încât poposim pe acolo cam de fiecare dată când avem prilejul. Atât de bine ne este acolo, în Sighişoara, încât tragem de fiecare dată la aceeaşi pensiune pentru a ne odihni picioarele obosite de drum şi mâncăm la aceeaşi terasă minunată de la poalele cetăţii. Sunt lucruri multe şi frumoase pe care le-am văzut acolo, oameni draguţi şi veseli, o lume arhaică şi contemporană în acelaşi loc.
   Postez aici câteva poze din sutele pe care le avem din zonă.
   Nu ştiu dacă sunt chiar cele mai reuşite, mai frumoae, mai plăcute dar sunt cu siguranţă câteva din imaginile dragi.
 
 
 

    Afişajul telefonului mobil în oglindă. Efect care s-a produs spontan, după ce am urcat Scara Şcolarilor, sus în deal în apropierea Şcolii din Deal. Ooopss!!!
 
       două fetiţe foarte frumoase care ne-au atras privirile
         şi, bineînţeles, cea mai bună pizza din oraş şi cea mai de soi cafea...la Terasa JO !












doi călători


şi câte ar mai fi ...........

5 comentarii:

  1. deci...............daca vara asta (inainte de "termenul meu limita" )nu ma duceti la Sighisoara......v-ati ars.... !!!!!!!

    CLAR ???????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  2. CLAR! mai ales daca umbli cu amenintari, nu avem de-ales :)) sa te mai antrenezi, mai aproape de "termenul tau limita", ca o sa fie de plimbare... ca noi umblam de nebuni pe stradute si tragem cu ochiul prin curtile oamenilor :)

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa Sighisoara, mi-a plăcut mult şi mie!
    Faine fotografii însă-n momentul în care am ajuns la pizza, s-a rupt filmul! :))
    Vă pup, copilaşi!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiu ce ti s-o fi rupt tie, dar sper sa ti se lipeasca la loc.

    RăspundețiȘtergere